GARAGE POPUP

Pop-up Garage vznikol ako odpoveď na potrebu vytvoriť komunitný priestor spojený s marketingovou aktivitou nákupného centra Aupark.

Na začiatku sme navrhli vizuálne atraktívny priestor s fyzicko-umeleckými inštaláciami – miesto, ktoré prirodzene priťahuje pozornosť návštevníkov a je ideálne na zdieľanie na Instagrame.

Časom sa však ukázala potreba rozšíriť tento koncept aj o predajné zóny, čím vznikla nová výzva – vytvoriť funkčný a zároveň nevšedný priestor.

Rozhodli sme sa preto ísť cestou kontrastu. Navrhli sme vizuálne odvážny priestor, ktorý sa vedome odlišuje od zaužívaných Aupark „guidelines“. Do prostredia prémiového obchodného centra sme priniesli prvky ulice – hravosť, surovosť a autenticitu. Pop-up Garage sa tak stal miestom, ktoré vybočuje z radu a prirodzene púta pozornosť.

Art director :
Client:
Aupark
Year:
2024